سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آخوند هم بلده !!؟؟ - راز گشایی

آخوند هم بلده !!؟؟

جمعه 86 مرداد 12 ساعت 4:44 عصر

 شاید شما هم مثل من از اهنگ ها مذهبی کر کلیسا خوشتون بیاد !! چیز عجیبی نیس و کاری به تعصب مذهبی  اش ندارم.... و لی خب خداییش قشنگ و آرامش بخشن... تازگی ها که نه... یه چند ماهی  هست که یه سایتی باز شده و تمامی اهنگ ها مذهبی و سخنان پاپ ها و رئیس های کلیسای مناطق مختلف به طور ان لاین و غیر ان لاین قابل ضبط و پخشه... داشتم فکر می کردم که خب بد نیس یه کوچول این مسئله رو باز کنم !! ها؟
می دونید که هر کلیسا ولی دهکوره هم باشه برای خودش سایت و کتابخانه مجانی الکتریکی داره .. که هر کی می تونه به صورت رایگان از اون استفاده کنه...   و گاهی نظرات و برنامه خود اون کلیسا هم بین تمامی کلیسا های دیگه پخش شه.. دلم خواس یه مقایسه ای بکنم بین اون ور اب و اون ور اب.. مسجد ها ی ما خدا قبول کنه... اردوی تابستانی رو هم که خب برگزار کنن می گیم..ای ول... بابا کار درستی.. حالا بگذر از اینکه تازگی ها( یکی -دو سال ) 
طلاب(؟) ما اومدن وبلاگی شدن..که اولش همین اقا توپولی بود و بعد بقیه ..

 ...کلی مورد تشویق ..حالا کلی کلاس اموزشی و... غیره که ایها الناس اخوند جماعت هم بلده با این کامپیوتر ور بره ( من قصد توهین داشتم نه ..اصلا...واقعا نه.. فقط می خوام بگم..خیلی دارن وقت تلف می کنن ..خیلی تو خودشونن... فکر می کنم تا الان یه سالی از فعالیت رسمی سازمانی روشن فکر مذهبی   و دلسوز   برای این کار می گذره اما هنوز که هنوزه تو جمع کردن و اتحاد خود وبلاگستانی ها جمعند.. اگ رهم بخواهند کاری جهانی بکنند و از لاک خودشان بیرون بیایند یه بنر می زنن که یا تسلیته.. یا تبریکه ) خلاصه   می خواستم بگم...که... حالابریم سر اصل مسئله..این سایت بعد از اینکه این کارها رو هم میکنه..محلی شده برای توسعه مذهبی بین مسیحیت و یهودیت....بحثهای آزادی که سر کلیسا و همایشهای اینان پخش شده وروی وب گذاشته شده رو که گوش بدین می فهمین من چی میگم !!!! دلم خون شد وقتی دیدم و گوش دادم   بحثهای نظیر..چرایی بودن انسان ؟؟ خدا کیست؟؟ چرا آمدیم؟ وظیفه تو به عنوان یک فدر مسیحی !! و....

 خب حرف بسه ..ادرس می دم..گوش کنید.. ببینید...

http://gadcast100.com

این خود سایته.. شاخه های ان را که ببیند می رسه به .... همین که این زیره :

http://www.british-israel.ca


نوشته شده توسط : طفل طریق

راز گشا [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

باز آمدیم
[عناوین آرشیوشده]