سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به کجــــــــا؟! - راز گشایی

به کجــــــــا؟!

شنبه 86 آذر 17 ساعت 6:42 عصر

 14 قرن که از نزول کلام خداوند متعال  گذشته؛هنوز ندای آیات متعدد قرآن مجید که توصیه به "برخورد  عاطفی؛مهربانانه و رعایت حال و شان زنان " دارند؛شنیدنی و البته تامل بر انگیز است !و همین امر نشان از  تداوم  اعمال خشونت ها علیه زنان از ان دوره تا کنون در همه جوامع بشری و از جمله جوامع اسلامی دارد !و جالب آنکه اگر سرچر(جستجو گر) نیمه ماهری هم باشید می توانید نگاهی به آمار و ارقام بیندازید که خشونت علیه زنان و دختران در جوامع اسلامی بیشتر از جوامع دیگر است  که از آن جمله می توان به کتک خوردن تا به زبان آوردن کلمات نا مناسب و بی توجهی به نیاز های پایه ای آنان است !خشونت با زنان به راستی زشت ترین نماد تبعیض و نا برابری است ؛ایرانی که مدعی برابری و انصاف است و از تبعیض نژادی کشور های غربی داد عدالت خواهی سر میدید (!!!!!)اکنون در ورطه بدی سقوط کرده!آمار ها نشان میدهد در ایران عزیز خودمان حد اقل نیمی از زنان یک بار خشونت فیزیکی را درون خانه هایی که می بایست پناهگاشان می بوده؛تجربه کرده اند!و بیش از 3/2 زنان ایران در معرض خشونت های فرهنگی و روانی و اجتماعی بوده اند!خشونتهایی که ریشه تنومندی در سنت غلط پیشینیان و به نفع سلطه جویی مردان و فرو دست بودن زنان اعمال می شده!
فرهنگ غلطی است!مرد خشن...زن احساساتیما بر این باور نیستیم که خشونت امر ذاتی مردان است و در نتیجه اغلب مردان ذاتا خشن و به اتکای نیروی قوی بدنی می توانند زنان را ضعیف قلمداد کنند!بلکه همه این موارد؛مولود ساختار های فرهنگی و حقوقی است که یکی از این دو جنس را در جایگاهی قرار می دهد که دست به خشونت بزند! نه تنها زنانی که مورد خشونت مردان قرار می گیرند پایگاهی برای حل این رفتار ندارند بلکه از آنان انتظار می رود که با رفتار خشونت بار بسازند یا رفتار خود را مدام تعدیل کنند تا بهانه ای به دست عامل خشونت ندهند ! و گویی خورشید زندگی دائم التابان است !یا فرهنگ مادرانی که در برابر این خشونت قرار گرفته اند برای تربیت فرزندان پسر خود باز نمی گردد و مسیر درست نمی رود!!

بحث ترس است ؟!بحث نداشتن پایگاهی برای دفاع است..بحث...حقوق زنان صرفا برای تداوم ِبخش اعظمی از جامعه که آقایان باشند تامین و اجرا میشود!و وقتی خواهان بازرسی آن هستی تنها جوابی که می دهند متکی بودن به شرع و قانونی است که در سالهای دور به تصویب رسیده !در حالیکه باید به آقایان گفته شود : اکنون نه صرفا کتاب " حقوق زن در اسلام" شهید پاسخگو ست و نه قانون سال 60-57 شما! چرا که وضعیت زنان؛موقعیت اشتغال؛فرهنگی؛سیاسی؛نظامی؛علمی و... تفاوتی آشکار کرده !
بگذریم که دولت جدید حاضر به  زدن درصد جنسی بر ورود خانمها به دانشگاه است ( که موضوع بعدی- ان شالله؛اگر زنده باشم- خواهد بود)
تا به قبل از این جریان می گفتم و می اندیشیدم نوشتن مقالاتم در نشریات و روزنامه ها می تواند کمکی به این روند کند و می تواند دستگاه ها و نهادهایی را بپرواند و نهاد های مسئول را آگاه کند !
آآآخخخخخخخ ! یادم رفت بگم کدوم جریان !
در نهایت شرمساری مینویسم !
خواهران و برادران من!

متاسفم از مرگ همکارم "دکتر زهرا بنی یعقوب" و مصرانه از قوه قضاییه می خواهم تا با پایان دادن به ابهامات موجود در این پرونده نشان دهد :*** حقیقت و عدالت هرگز قربانی مصلحت نخواهد شد ***و این است شعار مولایمان علی!
نمی دانم پرونده به کجا رفته!؟ نمی دانم چرا قسمت یک سوم فوقانی ران پای زهرا کبود بوده!؟ نمی دانم چرا موقع دفنش از گوش وبینی او خون خارج میشده که این علامت اصابت ضربه محکم به جمجه است! نمی دانم چرا زهرا 24ساعت بدون اطلاع به خانواده؛بدون ارجاع به سازمان ؛بدون فرستادن پیش ما بقی افراد و دختران سازمان نهی از منکر ؛بدون... در اتاقی تنها(!!) بوده ؟ نمی دانم چرا پسر همراه او که خانواده او از وجود این پسر آگاه بوده اند؛و موقع دیدنش برادر زهرا با او دست داده؛بعد از چند ساعت رها شده و زهرا نه ؟ نمی دانم چرا حکم  شرعی پرسیدن از دختر و پسر همراه با هم را نمی دانند ؟ نمی دانم چرا...
می گویند نیست؛پس بگویید دلایل را!از گفتن حقیقت ؛سازمانی حقیقت یاب بترسد؟؟!!


قانون و حمایت از ان!

اما می دانم!این جا ایران است ! این جا کشوری است که ردای سبز علوی بر تن مردان سازمانی پوشیده اند که .... می دانم شعار دولتم عدالت است!
می دانم؟؟؟!!این را هم نمی دانم!
می خواهم ندانستن های من و همه دختران و زنان و مردان غیور (؟!؟!؟!) جامعه ام را پاسخ دهید!
می ترسم طرحم را که بالجبار برای هر دکتری فرستادن به مناطق محروم است بگذرانم!(حکمش را برای خانومهایی که اجازه همسر ندارند را می دانم.. اما ما بقی چه؟)
رئیس محترم قوه قضاییه !
وکیل این پرونده را مجبور به باز دست کشیدن از این پرونده کرده اند !
جلو بررسی این پرونده را در شورای شهر  همدان بخش زنان و خانواده گرفته اند !
اجازه بازرسی در پزشکی قانونی را نداده اند!
خانم شیرین عبادی( که نمی دانم به چه قصدی به این میدان آمده اند) را هم.... می گویند چون دستی در کار دارند اگر پاسخ ندهند به سازمان حقوق بشر می کشانند !خدا کند که نکشاند!
رئیس جمهور محترم و مردمی و عزیز!
دولتهای ما قبل و سابق پرونده "خانه عفاف " را لا پوشانی کرده اند! و به ما دانشجویان و زنان و دختران گفتند : هیسسس! زندان جای خوبی نیسسس!
شما که مدعی دولتی ارزشی هستید دستی بر آرید تا ننگی دیگر بر دامن دول اسلامی این کشور نخورَد!
رهبر معظم انقلاب  و نایب بر حق او(عج)!
مولا علی فرموند : اگر مسلمانی از غم بر کشیدن خلخالی از پای زن یهودی که در زیر لوای اسلام است ؛ بمیــــــــــــــــــــــــــــــرد! جای ملامت نیست!
رهبر  فرزانه!
حرفم حرف زن یهود نیست!حرفم درد دختری مسلمان مذهب؛ در کشوری شیعه مسلک؛انقلابی سیرت؛و غیور پرور(؟؟!!) است!
حرفم حرف خلخال و زینت نیست؛دردم؛ تجاوز به دختری است !
و در آخر باز اقتدا می کنم به مولایم (ع):
کجایند عمار و ابوذر ها؟کجایند ذو شهادتین؟ کجایند  مردان بی ادعا ....

به کجا می رویم!؟به کجـــــــــــــــــــا؟!


نوشته شده توسط : رهنورد

راز گشا [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

باز آمدیم
[عناوین آرشیوشده]