سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عادت های ما! - راز گشایی

عادت های ما!

یکشنبه 86 شهریور 18 ساعت 3:51 عصر

آرام دستهایم را باز کرده بودم وپایم را روی هم انداختم!و راحت بر پشت نیمکت پارک تکیه دادم...و به روبه رویم نگاه کردم!این تابستون رو مرور کردم!داشتم به عادت های خودم..اطرافم و... فکر می کردم..داشتم فکر می کردم..عادت چیه؟ وابستگی های درست و غلط... و به خود وابستگی فکر کردم...به ... چرخ می خورد و چرخ می خورد این چرخه ذهن!سعی کردم خودم رو نقد کنم!این روز ها درگیری عجیبی دارم با خودم!
چند تا عیب و ایراد پیدا کردم تو خودم!اولش گفتم چرا بگم؟بعد گفتم خوب از دوستان می خوام که تو این موارد کمکم کنن!و فکر نمی کنم بگن نه!؟
 تا ایراد و تقصیر و اشکالی پیدا میشه!ذهنم بدو می ره سراغ اینکه بگه من نیستم!..و چیز هایی گیر می آورم که هر کی گوش کنه می خنده!مثل این یارو خارجکی واسه فوتبال که میگه زمین کجه!خلاصه یه جورایی کی بود کی بود من نبودم!دُرُس بشو هم نیستم!بعد این قدر این کار رو ادامه میدم که خودم خجالت می شکم ومیگم....بسه دیگه!لنگ دراز هنوز یاد نگرفته که نقد پذیر باشه و خودشو درس کنه!

 چرا این قدر اهل حرف شدم!عملم خیلی کمتره..ادعام این هوااااااااا
  زود به هر چیزی عادت می کنه!مثلا همین نت! معتاد شدم!
 درس کم می خونم!قبلا خوراک غیر درسی ام کتاب های فلسفی!یا فوق فوق اش... چه می دونم!؟  تو این جریان هم کمک می خوام!وگرنه.... 
فکر می کنم!تازگی ها از حرفم زود کوتاه میام!زود میگم باشه!حوصله بحث کمتر پیدا کردم!قبلا ای ول..کَل کَل تخصص من بود! حس خوبی ندارم پاچه خواریم بیشتر شده!حتی تو مسائل سیاسی سعی می کنم نظرمو زیاد نگم!ترجیح به سکوت می دم چرا !؟؟؟ با اینکه می دونم..این رسمش نیس! قبلا یه دانشجویی بودم که انتقاد رو باعث پیشرفت می دونستم و به خودم و بقیه می گفتم تا آخر حرف حق گفتم وایمیسم!اما حالا یه نوع رخوت خاص  سیاسی بهم دس داده!شدم عین این دلقکه!

مثل ماجرای صغری کبری ای که به بچه ها می گفتم!
صغری:نفت را سر سفره مردم می بریم!
کبری:بنزین سهمیه بندی شد!
نتیجه: نفت با بنزین فرق داره
صغری:دولت اعلام کرد در مورد حق غنی سازی خود یک قدم هم عقب نمی نشینیم!
کبری:اژانس اعلام کرد : غنی سازی ایران کاهش یافته است!
نتیجه:عقب نمی نشینیم!جلو هم نمی رویم!با سرعت دور خودمان می چرخیم!
صغری:رئیس جمهور گفت:ما نرخ تورم را از 13 درصد تک رقمی کرده ایم !
کبری:نرخ تورم از 13 درصد به 17 درصد رسید!
نتیجه:عدد 17 یه عدد تک رقمی است!
صغری:رئیس جمهور گفت :در ایران ازادی کامل و مطلق وجود دارد!
کبری:کتاب خاطرات رئیس مجلس خبرگان سانسور می شود!
نتیجه:در ایران ازادی کامل و مطلق برای رئیس جمهور وجود دارد!
صغری:هاله اسی جوون!اعتراف کرد که جاسوس است و فیلم پخش شد!
کبری:هاله اسی جووون! با مجوز قاضی گذرنامه اش را گرفت ورفت و بای بای!
نتیجه:اعتراف کردن یک برنامه تلویزیونی سرگرم کننده است!
یا مسئله ماه مبارک..این قدر از این صغری کبری ها شنیدم..حالم بهم می خوره!
 یا مسئله عشق و احساس!دیشب 4 ساعت از 11  و نیم تا سه و نیم!با یکی از بچه های خوب خودمون! چتیدم!2 ماهی میشه م یدونم چه مرگشه..دیشب زدم به سیم اخر و باهاش مفصل حرف زدم! اخر سر هم نتونستم قانع اش کنم که  تو نت دوستش داری و عاشقش شدی  اونم یه دل نه صد دل...چه جوری می خوای ادامه بدی؟می خوای بری ازدواج کنی باهاش!اونم تو؟ تو این شرایط؟درست که مونده... کار هم که موقتیه!... سربازی هم که شکر خدا نرفتی... فقط می دونی دوستش داری!!! همین؟فکر کردی حله..تو نت اگه قرار بود زن پیدا کنن که ... بزنم کمک فنر فکت رو بیارم پایین!؟ تازه می گی نمی دونی اون قدر که تو اونو دوس داری اونم تو رو دوس داره یا نه؟ولی چون خانوادگی هم دور ا دور می شناسین از قبلا ها هم دوستش داشتی  و..دیگه نمیشه کاریش کرد!! !!می خواد خاطرات بودن باهاشو قاب کنه بزنه به دیوار بچه خنگ و خل ولی با این حال نتونستم قانعش کنم و ذهنمو خیلی مشغول کرده!
و کلی موضوع دیگه که.... می گن طولانی ننویس..این قدر فک نزن...اگه آق مهدی بخونه منو می کشه!..ما مخلصیم قربان! ببخشید این جا شد درد و دل و خاطرات و مسخره بازی...شرمنده ببخشید تو رو خدا .



نوشته شده توسط : طفل طریق

راز گشا [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

باز آمدیم
[عناوین آرشیوشده]